Det blir den 23 januari som Tim Cook och Apple publicerar första kvartalsrapporten för 2013. Det är nu vi får veta hur bra det gått för iPhone 5 och för iPad Mini.
Förra året lyckades Äpplet att dra in otroliga 46 miljarder under Q1, med en vinst på 13 miljarder. Och då talar vi dollar! För några månader sedan trodde de själva på en kvartalsrapport om 52 miljarder för Q1 2013.
Klarar de det är det återigen ett rekord (och oddset för att ”analytikerna” kommer att misslyckas med sina prognoser är ungefär pengarna tillbaka. Som vanligt!).