Jag vet att jag, i åtminstone ett fall, sparkar på någon som redan ligger. Men just nu kan man inte låta bli att snubbla över dem!
Artikeln som stod att läsa i DI.se luktar unket med tanke på att Apple bidragit till att operatörerna sålt abonnemang som aldrig förr. Dyra abonnemang!
Men mycket vill ha mer, och maken till gnäll i artikeln har väl knappast hörts förut. Samtidigt som åtminstone min leverantör av mobilt bredband inte håller måttet alls! Och nu ligger de som sagt ner…