
Alla borde plantera ett träd. Eller… åtminstone se på medan andra jobbar…
Ibland får man göra sånt som sticker ut lite extra ur vardagslunken. Som att stå på en mur och fotografera medan kollegor sliter med spadar för att flytta ett träd från botaniska till ett av jobbets fastigheter. Är vädret så bra som det var idag så är det inte någon jättestor uppoffring.
Bortsett kanske då att den här gamla gubben sträckte en bröstmuskel när han klättrade…


