« Pyntet ska upp. Men inte när jag vill.
Nej, inget pynt innan december. Och julmust är inte julpynt, det är godis. Förresten så är det samma som påskmust, och det får man dricka året om. Så det så!
E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.