« Hur ska Gotland utvecklas utan satsningar?

Skärmavbild 2018-04-11 kl. 22.56.08

För en mindre statistiknörd som jag är ett diagram som detta hur cool som helst. Just att Gotland till och från exporterar energi till fastlandet är… helt enkelt fantastiskt.

Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.