« Hur ska Gotland utvecklas utan satsningar?
För en mindre statistiknörd som jag är ett diagram som detta hur cool som helst. Just att Gotland till och från exporterar energi till fastlandet är… helt enkelt fantastiskt.
E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.