« Vem är jag? Och… vad gör jag?
Ett samtal mellan mig och ett syskonbarn. Om min yrkesroll, vilket är nog så svårt att förklara för vuxna…
E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.