« När barnens framtid hotas, ett ”förord”…
Västerhejde skola har beskrivits på många sätt. Pristagare för sitt elevarbete och fantastiska pedagoger och medarbetare, men också som skola med en arbetsmiljö som är en ren skamfläck.
E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.