« När barnens framtid hotas, ett ”förord”…

Skolmöte

Anslagstavla om skolan i media

Västerhejde skola har beskrivits på många sätt. Pristagare för sitt elevarbete och fantastiska pedagoger och medarbetare, men också som skola med en arbetsmiljö som är en ren skamfläck.

Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.